Spildevandsforeningen Øst

Vores forening blev stiftet for nu 25 år siden . Nogle ivrige spildevandsfolk mødtes og da vi alle har et fælles mål var det nærliggende at starte en forening . En ting man gerne villevar at afholde en udstilling så alle ansatte på renseanlæg kunne få de sidste nyheder samt få opbygget et netværk som man i dagligdagen kan trække på .

Der har været afholdt mange træf i hele nordsjælland og her i jubilæumsåret er det i Frederikssund hvor den første udstilling blev afholdt.
I de 25 år er den vokset til ca 45-50 firmaer som alle har nogle gode produkter at fremvise. Det er også blevet en tradition at vi server forlorn skildpadde til de fremmødte , et år valgte vi skipperlabskovs , men nej spildevandsfolk er meget konservative , det skal være samme fremgangmåde som sidste gang.

Vi har også afholdt studiekreds " fyraftensmøder" men på grund af dalende interesse er de lagt  på hylden.

Døgnkursus har vi også afholdt med stor deltagelse , men igen er interesse dalende . noget som er i fremgang er vores sædvanlige svampetur hvor flere kommer og tager hele familien med.

Spildevandsforening Øst | Tjørnebakken 7 | 2800 Kongens Lyngby | Tlf.: 21470614 | spildevandsforeningen@gmail.com